سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

هفدهم رمضان هزارو چهارصد

« نشستیم داریم سحری میخوریم یدفعه میخنده!  » 

+ چیه؟ به چی میخندی؟

- حس میکنم دارم خل میشم

+ همینجوری عیب و ایراد رو خودت گذاشتی شوهر گیرت نیومده تا حالا

- عه گمشو، چه ربطی داره

+ربطش به اینه که وقتی کشیکی کل اورژانسو بوی ترشی برمیداره:))) 

- تو کی وقت کردی انقد نامرد شی؟

+ والا سر شب دستم خالی بود گفتم یه تغییراتی ایجاد کنم

« نگام میکنه میخنده، میخندم بهش» 

+بخور سحریتو جا میمونیا

- جا موندم

+از چی؟ عجله کنی میرسیا

- از خودم...

+باشه پس من بخورم جا نمونم

- میدونی چیه؟ 

+ من دارم به نیت زرشک پلو میخورم فقط نمیدونم این لپه ها چی میگن 

-عه، دارم حرف میزنما باهات،لوس نشو

+خب گرسنمههههه

- کوفت بخوری، الهی بترکی

+بوووووم

« میخنده، غذامو میزارم کنار» 

+اگه میخوای حرف بزنی من میخوام برم سیگار بکشم پاشو بیا اونجا حرف بزن

« غذاشو نصفه ول میکنه و بلند میشه پشت سرم راه میفته» 

- خسته شدم

+خسته نباشی

- خسته شدم انقد سرم و آمپول وصل کردم و به هیچی نرسید،خسته شدم انقد آدم دورم میمیرن و نمیتونم کاری کنم براشون...

+چرا همش اونطرف ماجرا رو نگاه میکنی؟ آدما وقتی حالشون بده میان اینجا نه وقتی که خوبن، تو از کجا میدونی وقتی آمپولشو زدی طرف دعات نکرده و برات چیزای خوب از خدا نخواسته؟ 

عمر دست خداست،منو  و تو اینجا وسیله ایم،شیفت قبل صبحش یه نفرو CPR کردیم برگشت!  سر شب از سوپروایزر خبرشو گرفتم میگفت خیلی بهتره، امشب خب نشد... ما که زورمونو زدیم خدا خواست ببردش ما که نمیتونیم به زور نگهش داریم دختر خوب

-میشه یدونه بهم بدی؟ 

+نه 

-چرا؟؟

+مگه تو سیگاری ای؟

- نه ولی میخوام امتحان کنم ببینم چیه که داری میکشی و ژست گرفتی برام، داری حرفای قشنگ قشنگ میزنی:)) 

+ چیز خوبی نیست

- پس نکش

+نمیتونم

- پس یکی بهم بده

+بیا

« پاکتو میگیرم سمتش،  یدونه برمیداره روشن میکنه، ولی مثه فیلما سرفه‌ش نمیگیره!» 

+بده من چُس دودش نکن

- چه طعم مسخره ای میده

+آره خوب نیست

-پس نکن

+بخاطر طعمش نمیکشم،بخاطر دودشه که میکشم نگاه کن توی دود رو،چی میبینی؟

« یه کام محکم میزنم به سیگارمو دودشو ول میکنم تو هوا» 

- صورت اون جوونه...

+دیگه از هیچکسی سیگار نخواه...

-  پس اذانو کی میگن...

+ پاشو بریم نعیم، دیگه نزدیکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد