سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

قلبم مثه گوش ماهی با موج موهات رفیقه(صفا)

"رویا"

هر شب کنار پنجره به خونتون زُل میزنم

با گریه های بی صدا به خونتون پل میزنم

 

آروم کنارت میشینم سر روی شونَم میزاری

بهت میگم دوست دارم،بهم میگی دوسم داری

 

حریر موهای تورو به آرومی ناز میکنم

تو رو به روم میشینی و هوای آواز میکنم

 

با گریه میخونم برات عاشقترین ترونه مو!

میخندی و پاک میکنی اشکای روی گونه مو

 

دست توی دستام میزاری،گُر میگیره همه تنم

نگاه به چشمات میکنم بوسه به دستات میزنم

 

خیره میشی توی چشام میگی که پیشم میمونی

با آتیش مهربونیت یلداهامو میسوزونی

 

وقتی که شب سحر میشه کابوس تنهایی میاد

رویام به آخر میرسه،چشام بازم گریه میخواد...

                                     (قاسم عباسی)


+  این روزا یاد گرفتم وقتی دستام یخ زد دیگه دستای کسی رو نگیرم...جیب ها موندنی ترن...!



پـُـر میشم من از سکوتی که فقط از تو میخونه!

آخه کی اندازه یِ من قدرِ سایَتَم میدونه...(نیلوفر احدی)