سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

زیر حرفام میزنم...

زیر حرفام میزنم، نشد فراموشت کنم
من بمیرم اگه خواستم ترک آغوشت کنم

زیر حرفام میزنم، بدون تو بی طاقتم
این روزها خیلی کلافم، از خودم ناراحتم

تو رو خدا به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تو رو خدا نزار که من بیشتر از این شرمنده شم

از این که مال من بشی چشم تو خیلی ترسیده
جرات عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده

زیر حرفام میزنم، روی چشام میزارمت
اون همه رنجیدی و این همه دوست دارمت

تو ازم دلگیری اما، من دارم دق می کنم
سخته اما مطمئن باش تو رو عاشق می کنم

تو رو خدا به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تو رو خدا نزار که من بیشتر از این شرمنده شم

از این که مال من بشی چشم تو خیلی ترسیده
جرات عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده

تو رو خدا به دل نگیر حرفامو باز بیا پیشم
تو رو خدا نزار که من بیشتر از این شرمنده شم

از این که مال من بشی چشم تو خیلی ترسیده
جرات عاشقی رو باز به قلب عاشقم بده


                             محمد علیزاده - دانلود


+
بوی بارون میده چشمام، شب و روز داره میباره/ اونی که میمرد برا من، حتی دوسَمَم نداره...

پی نوشت: هی دلم...


+ سیستم ندارم، یکی دو روز احتمالا نیستم...!  26 مرداد

ادامه مطلب ...