سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

قحطیِ لبخند


اگر حالم رو میپرسی . بدون خیلی پریشونم
شبا تا صبح بیدارم . به عکسات خیره میمونم

اگر حالم رو میپرسی . پُرم از این سکوت سَـــرد
از اون روز جداییمون . فقط اسمَم شده یک مَرد

وإلا روز شب کارم . شده گریه شده زاری
منو هر کَس که میبینه . میگه دیونس انگاری

اگر حالم رو میپرسی . بدون تو ظاهر آرومَم
من این قحطی لبخندُ . به بی مهریت مدیونَم

حسودی میکنم گاهی  . به اون که قلبتو دزدید
منو پیش تو خارم کرد . بهم از دور میخندید

اگر حالم رو میپرسی . بدون قلبم گِله داره
یه لحظه خاطراتِ تو . ازم دَس بر نمیداره

تورو تو خواب میبینم . که داری میری از خونه
تمومه بالِشم امشب . پُر از اشکای بارونه

صدای هِق هِقم هر شب . توی این خونه میپیچه
تمومه شُر شُر بارون . جلو اشکای من هیچه

اگر حالم رو میپرسی . پُرم از این سکوت سَـــرد
از اون روز جداییمون . فقط اسمَم شده یک مَرد


                                                  سعید



نبودی و نمیدونی چجوری بی تو سر کردم

غرورُ تو خودم کشتم از احساسم گذر کردم

 

                                       عباس یوسفی


+ یکی تو نت هس خیلی واسم عزیزه، خیــــــــــــــــــلی...

واسش دعا کنین...