سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

آخرین آپ 91

الان چند ساله که تنهام الان چند ماهه که مردم

یه چن روزیه که دیگه تورو از خاطرم بردم

 

همیشه توی این خونه یه یادی از تو باقی هست

اگر چه خوبه اما خوب مثه شمشیر تو سینست

 

نبودت مثل تیغی که جا خشک کرده توی سینم

داره میکشتم آروم دارم مرگم رو میبینم

 

تورو از خاطرم بردم ولی نه این یه تلقینه

هنوزم بوی عطر تو، توی این خونه میشینه

 

الان چند ساله که تنهام الان چند ماهه که مردم

یه چن روزیه که دیگه تورو از خاطرم بردم

 

تو رفتی جای خالیتو دارم حس میکنم بازم

با این اوضاع آشفتم بازم هر لحظه میسازم

 

نبودت مثل تیغی که جا خشک کرده توی سینم

داره میکشتم آروم دارم مرگم رو می بینم

                                       هادی کولیوند


آخرین آپ 91 گناه من همین اشکه... کنارم باش و پاکم کن / اگه راضی به این اشکی میون

گریه خاکم کن...


رودیوار دلم غم خونه کرده


روهر گوشه ی اون هزار تا درده


با هر دردی که سر ریزه به سمتم


دلم هر لحظه در حال نبرده

پایان


 

 

عاشقت بودمو از دست تو دل پر و لبریز شد از غصه و غم

تو فقط بگو ازم چی خواستی که دلم تونست و واسه تو نکرد...

 

 

2 ســــــال...

خیـــــــــــــــــــــــــــــلی بد داره میگذره با خنده های مصنوعــــــی...

 

 

+ندارم

پی نوشت: ندارم!

سعید!

 

به چشمای خودم شاید به تو که شک نمیکردم

سر لجبازیم باشه دیگه دورت نمیگردم

 

واسه تو مثل من شاید توی دنیا فراوونه

ولی هیچکی شبیه من مگه قدرت رو میدونه؟

                                                        خراطها

مِه...

هوای مِـه آلود رو دوس دارم...مِـه غلیــــــظ...

میدونی چرا؟!

چون هیچ جایی معلوم نیست...چون با هیچ کسی چشم تو چشم نمیشم...

هوای مِـه آلود رو دوس دارم...مِـه غلیــــــظ...مِـه غلیــــــظ...

 

 

پی نوشت: دیگه بارون رودوس ندارم...بدم میاد ازش،بـــــــــــــدم میاد :(

سعید!


دوس ندارم بدونم کی جای من نشسته

کی دستاتو میگیره کی "تـو"رو میپرسته...

                                         حامد فرد
 

این درد نوشت ها...

این درد نوشت ها

نه دلنشین اند نه زیبا

اینها یک مشت حرف ِ زخم خورده ی بغض دارند

که نشانی دردناک

از یک عشق ناکام دارند

و تنها مخاطبشان

غایب است !!!


 



خونمون تاریک و سرد و سوت و کوره

من نمیخوام زنده باشم مگه زوره!؟؟