سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

19-8-92 محمد رضـــا

جــــای محمـٌــد رضــا تو ایستگـــاه صلـــوتی امســـال عجیـــــــب خالیـــه...


دیشب داشتم رد میشــدم از جلـــوی ایستگاه،برگشتـم داخـــل رو نگــا میکردم شــاید باشه...


هنــوز گاهــی وقــتا بعــضی جــاها دنبـــالش میگـــردم کـه ببیــنمش...




 

ادامه مطلب ...

نمیدونم چی بگم...!


همش غَم بود میدونم ولی من عاشقش بودم

میگید کم بود میدونم ولی من عاشقش بودم


میگفتین با یکی دیگست چشاتو یکمی وا کن...

میدونم، میــــدونم ولی من عاشقش بودم...


                                     سینا حجازی-خراب(دانلود)


توضیح:موقع دانلود وقتی روی لینک کلیک کردین تو چنجره ی آدرس آدرس وب من رو

بردارین دوباره Enter بزنین دان میشه

 

نه واست غَزل میگم نه یک ترانه

نه دلت رو میشکَنم با یه بهانه

 

دیگه تو شبای تو جایی ندارم

انـــقَدَر بُغض میکنم روزی ببارم...

                                     سعید