سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

پیراهن قشنگه

میدونی؛

همه‌ی آدما یه سری شئ یا یه سری لباس یا هرچیز دیگه ای  دارن که خیلی دوسشون دارن

کوچیک تر که بودم یه پیراهنم رو خیلی بیشتر از بقیه دوست داشتم، اونقدری دوسش داشتم و بهم میومد که دلم نمیومد تنم کنم و گذاشمش یه گوشه‌ی کمد! هر چند وقت بیرونش میاوردم میپوشیدمش میرفتم جلوی آینه خودمو نگاه میکردم و دوباره درش میاوردم تا میزدم میزاشتم سر جاش!

یه مدت ازش خیلی غافل شده بودم گوشه ی کمد افتاده بود بدون استفاده! بعد یه مدت که رفتم بپوشمش هم تنگ شده بود هم کوتاه،  دیگه بهم نمیومد!

دلم خیلی گرفت از اینکه نتونستم بپوشمش و درست ازش استفاده کنم و باید بندازمش دور...

بعضی از آدما هم تو زندگی همینن، ازشون غافل شین بعد یه مدت که میرین سمتشون میبینین خیلی عوض شدن، دیگه بهتون نمیان! دیگه وقتتونو ندارن و دیگه دلشون براتون تنگ نمیشه، درست مثه همون لباس گوشه‌ی کمد...

بعضی آدما هستن که نمیشه فراموششون کنی

یعنی یه جوری جا گرفتن تو دلت، تو سینه‌ت که فراموش کردنشون خیلی سخته یا غیر ممکنه...

پی نوشت: 

مراقب آدمای تو زندگیون باشین، ازشون غافل نشین،  تنگ میشن،  میرن،  میمیرن... 

+ دلتنگی بهونه‌ ی  خوبیه گاهی وقتا بیام اینجا بنویسم دردو دلامو با اینکه کسی نیست بخوندشون... 

++یه وقتا دلم خوش بود به آدمای اطرافم به کامنتای اینجا ولی الان... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهروسا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 23:49

من ولی میخونمت هنوز ❤

دور تو که باید گشت ماهِ داداش

سارا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 02:58

پیراهن رو از دوست داشتن زیاد تن نمی کرد از دل نداشتنش ، رابطه آدما چی ؟ از زیاد دوست داشتن فراموششون می کنیم یا از عادی شدن
+ به گل نرسی خشک می‌شه آدم جای خود داره
+ بعضی از آدما خیلی جاشون پررنگه نمی‌شه فراموش کرد

اونی که میمونه دل بزرگ داره، نه عادی میشه نه فراموش فقط جاشو بیشتر باز میکنه تو دلت میخوای هرجور شده نگه‌ش داری...
+پس میدونی خشک شدن چه معنی ای داره؟
++انگاری شده...انگاری میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد