سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

دِل مُرده...

+ میدونم از اول هم چیزی خوب نبوده! ولی...


ولی قرار نبود از اینی که هست بـَـــد تر بشه...


چرا همه چی بهم ریخته...


آخه خدا جون؟! بَسـَّم نیست؟!


پی نوشت: منو که میشناسین، دوس ندارم وقت خداحافظی غصه دار نشون بدم خودمو!


ولی نمیشه،نمیزارن...


آپ های آخرمه قبلِ غیب شدنِ  2 سالم! دوس نداشتم اینجوری تموم کنم...


تورو خدا واسم دعا کنین، شما پا در میونی کنین، بِش بگین آسون بگیره واسم...!


نظرات 5 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 13:09

وقتی گفته بودی هنگ کردم شوک شدم … دوسال … دوسالی که … انتخابت بین بد و بدتر بود , دعا می کنم این روزای بدت تموم شه … دلم خیلی برات تنگ میشه سعید …

سارا...

7113 یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:14

همه ی همه ی این دوسال ُ دلم واست تنگ میشه داداشی. . . :(
ولی دیگه هیچی واسه اینکه منصرفت کنم نمیگم. فقط مواظب خودت باش ...
:(

:) ...

سعید سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 http://last-teardrop.blogfa.com/

یعنی دو سال صدای نحستو نمیشنوم؟؟؟
آغا داری میزی سیگاری شو فقط =)))

خوش به حالته!
فقط سعید خدا خدا کن من نیفتم قم والا اتاقتو باید بدی به من خودت بری تو جوب بخوابی :))))
عاااااااااشغاااااال،من استعدادشو دارم!سیگاری میشم،قول میدم :)))

سارا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:32

سال نو مبارک , صرفا فقط اومدم عیدی بگیرم D:

همچنـــــــــــــین!!!
عیدی نداریم برو خونتون! : D

سارا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:56

صابخونه انقدر کصافط آخه :/

:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد