سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

...1 شهریور...

چرا دوری ازم؟ انگار...


دیگه با شونه هام قهری


تمومه دلخوشیم اینه


هنوزم توی این شهری...!


                               سعید.م


+ همین...


پی نوشت:

                   به قول یاسر بینام:


من اون بچه پرو ایم که روش کَم نمیشه


ولی الان، بدجوری درگیر زندگیشه...


دعام میکنین...؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:23

یک قدم پیش , یک قدم به عقب
حال من وقت دیدنت این است
حال سرباز بی نوایی که
رو به هر سمت و سو کند , مین است

(مجید آژ)

+ دوستات همه دعات می کنن سعید …

...

دلتنگ دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:42

"ســـــ♥ـــلام" می دونی دارم چی میخورم...؟حسرت یک لحظه دیدن♥ تــــو

سلام!

دلتنگ دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:46

دعات میکنم اما کیه که واسه من دعاکنه؛ولی این عشق ببینید باما چه کرده

مرسی...

7113 دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:11

اصلا مگه میشه تو رو دعا نکرد؟ نه نمیشه :)

بروووو -_-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد