سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

نمیدونم چی بگم...!


همش غَم بود میدونم ولی من عاشقش بودم

میگید کم بود میدونم ولی من عاشقش بودم


میگفتین با یکی دیگست چشاتو یکمی وا کن...

میدونم، میــــدونم ولی من عاشقش بودم...


                                     سینا حجازی-خراب(دانلود)


توضیح:موقع دانلود وقتی روی لینک کلیک کردین تو چنجره ی آدرس آدرس وب من رو

بردارین دوباره Enter بزنین دان میشه

 

نه واست غَزل میگم نه یک ترانه

نه دلت رو میشکَنم با یه بهانه

 

دیگه تو شبای تو جایی ندارم

انـــقَدَر بُغض میکنم روزی ببارم...

                                     سعید

نظرات 45 + ارسال نظر
.............. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

سلام
اصلا اینطور نیست تو خیلی هم زیبا مینویسی
آفرین.
فقط یه سوال قضیه ی این سه سال یعنی تو یکی رو سه ساله که دوست داری
و اون توجهی نمیکنه
ببخشین
یعنی چی؟

...

................. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

واقعا این آدم با ودش چی فکر کرده
مخوای برم سراغش بکشمش؟؟؟
من آدمکش خوبیم هااااااااااااااا

...

....................... چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

ای بابا من که نمیدون عشقو عاشقی چپیه...........

ولی اینو خوب میدونم تا حالا دوست داشتنتو نفهمیده
بعد از اینم نمی فهمه سعی کن اینو درک کنی
و خودتو با شرایط فعلی وقف بدی
سری بعد که میام
باید شاد باشی

سه ســــــــــــال و ســــــــــــــــه ماه هم فراموش شده
باشهokkkkkkkkk

به خودم مربوطه

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

حالا لبخنـــــــــــــــــــــد

................... چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

نداشتن تو

کابوس بغض های گلویم است!

غم لمس باران از پشت شیشه

غم پرواز در قفس است!

نه اینکه از رفتن نگهت دارم

نه اینکه اشک هایم دست به دامانت شود

نه ، بخدا نه ...

فقط گاهی دلم زیادی تنگت میشود ...

نفس هایم در بغض گلو ، نفس کم می آورند

باور کن که شانه هایم

برای تکیه زدن این همه غم

کمی کوچک است ...

شعر چشم های زیبایت

مدتیست بی تو واژه کم می آورد

باور کن ...!

............. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

ـی حـــس شـــده ام از درد!

از بغـــــض!

فقـــط گـــاهــــی ، خــــط اشـــکــــــی ...

می ســـوزانـــد صـــــورتــــــم را !!!

بـــه طـــور کـــامــلــاً تلــخــــی آرومـــــم .
وب سایت ایمیل

.............. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:09

کاش وقت رفتن ...

دیوارهای این خانه را هم ،

در چمدانت جای می دادی ...

و گلدان های پشت پنجره را ،



این جا همه چیز ...

بوی تو را دارد .

.............. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:11

خب بریم دنبال کارو رزندگیمون
بیـــــکار نیستم

آخــــــــــــــــــــــــــه من اینجا چیکار میکنم دوباره


goodby mr

...

............. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:31

هیچ نمیگم .........راست میگی به من چه

ok پس همون بهتر که............
راهنماییت نکنم

یه چیزی خیــــــــــــــــــــلی بی ادبی
قلبمو شکستی

میدونی حال آدم بَده یعنی چی؟
میدونی حوصله شوخی ندارم یعنی چی؟
نمیدنی دیگه میدونستی اینجا این چیزارو نمینوشتی...!
راهنمایی؟!!!!من ازت راهنمایی خواستم؟!!!اصن کی هستی بخوای راهنمایی کنی منو...!

7113 پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:20

سلام داداشی :(
...
هیچی دیگه.فقط همین 3تا نقطه ی آشنا ...

ای جانم...
نشو این شکلی تو...

............... پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

سلام اول عیدت مبارک
دوم: راست میگی من کی هستم بخوام تو رو راهنمایی کنم

فقط یه چیزی وقتی قلب کسی رو میشکنی
وقتی به کسی بی احترامی میکنی

چه حسی داری
اصلا چه توقع داری که یکی دیگه قلب تو رو نشکنه

اصلا چرا یکی دیگه همین بی احترامی ور که میکنی بهت نکنه

دوست من خوب باش
حتی وقتی که خیلی غمگینی
خیلی ناراحتی

قلب کسی رو هم نشکن
به کسی هم دوباره میگم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت بی احترامی نکن

چون اگه این کارو بکنی
نشان دهنده ی شخصیت کوچیکه تو میشه

نمگیم تو هر کسی که اینطوری باشه رو میگم

حتی اگه من خودم هم اینکارو بکنم

من ادم حقیری هستم
ولی هیچ وقت یعنی تا اونجایی که بتونم

این کارو نمیکنم

چون زودتر از اون ادم جسم و روحم به درد میاد


به هر حال موفق
و خودتو اصلاح کن

خودتو اصلاح کن...
بعضی از متنات خیــــلی رو اعصبامن...خیــــــــــــــــــلی...
علی علی...

.......... پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:50

قلب مهربونی داری

اما..........................

در برخورد با دیگران

هر چند دیگه برام مهم نیست

یه دوست بودم ........خیلی هم برام ارزش داشتی

به عنوان یه دوست

اما دیگه نداری

دیگه هم وبت نمیام و مزاحم هم نمیشم

به عنوان یک انسان دارم میگم
خودتو اصلاح کن

موفق باشــــــــــــــــی.

دوستی که نشناسی و حالت رو درک نکنه دوست نیس...

عباس پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:28 http://ghamkadehh.blogfa.com/

ای جـــــــــانم، فدای این احساس

بیخیال داداش چه احساسی...

عباس پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://ghamkadehh.blogfa.com/

میدانی رفیق...

درد دل نمیکنم...

زخمی که از عصب بگذرد دیگر درد ندارند...

جانم...

سعید جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 http://last-teardrop.blogfa.com/

باید رد پایم را ...

از زندگی پاک کنم !

سنگ ها دست بردار نیستند ...

دنبال پای لنگ می گردند !

سعید جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 http://last-teardrop.blogfa.com/

دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده
حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . .

خاطره اونو یادم بره 4 تومن شارژ یادم نمیره ذلیل شده :|

سارا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

حامد عسکری نوشت : لبخند بزن دو چشم ِ بارانی را ...

اصلا نمی دونم چی بگم ؛ الان چطوری هنوز اون حال و هوا تو سرته ؟

ولی بیخیالش...!لحظه ای بود!
میدونی که...!

سعید شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 http://last-teardrop.blogfa.com/

یکی از دلایل فشار قبر من همین 4 تومنه.یعنی خدا هم بیخیال بشه تو بیخیال نمیشی.تصقیر خودته اگه همون اول میدادی اینجوری نمیشد

شک نکـــــــن :))

سارا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

از این به بعد می خوای غیر فعال کنی ؟ به خاطر ِ این ؟:|

غیر فعال نه ولی تایید نمیکنم بعضی نظراتو...!حوصله کل کل ندارم دیگه...

عباس سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:59 http://ghamkadehh.blogfa.com/

سعید من همیشه به مخاطبای وبت حسادت میکردم، اصلن بعضی از مخاطبات حرف ندارن!! ((((((=

سرت میادا :|

7113 پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:27

میگم من با حسادت عباس به مخاطبای وبت شدیدا موافقم! سرمم نمیاد

ای بیشرف...

سارا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

کودتا شده اینجا ؟! سعید سیده جدش میگیره ها از من گفتن بود

خخخخ
من برم پای سجده و از این چیزا یکم دعا کنم سر عباس هم بیاد،روحم شاد شه :D

سعید شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 http://last-teardrop.blogfa.com/

در تایید حرف سارا سعید سیده .... پیغمبره
خودش فهمید چی گفتم خخخخخخخخخ
سر منم نمیاد
(یا د وخاطره 4 تومن شارژ عیدی بخیر)

کصاااااااااافط
سوز گرفت دوباره جاش :)))

سارا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:18

خوبی ؟

تو خوبی؟؟؟؟؟

سارا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

اِاِاِ هنوز که رو تایید :|

الان ردیفش میکنم،راستی چی میخواستی بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:36 http://last-teardrop.blogfa.com/

الوو صابخونه

جون صاب خونه؟

سارا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

همینو ؛ محمدرضا رو ...

+ خدایش بیامرزد ؛ داغون ِ جوون ........

محمد رضا چی...؟!
همه رفتگان رو بیامرزه...!

سارا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

هیچی

آره؟!!!

سعید دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://last-teardrop.blogfa.com/

خدابیامرزه محمد رضا رو دادا

خدا داداش تورو هم رحمت کنه داشی...مرسی

7113 سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:57

خدا رحمتش کنه... :(

نشو این شکلی این هزار بار...!

سارا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

فقط چند روزا ؛ دیر کنی باز باید برم مزاحم عباس بشم

ای جانم...
شاید بیشتر شد،نگران نباش

سارا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

بیشتر ینی چقدر ؛ بیشتر از یه هفته ؟

سعید سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 http://last-teardrop.blogfa.com/

خداروشکر چند روز از دستت راحتیم :d

ولی انصافا تو بری منو عباس کی رو دلقک کنیم

هر جا هستی موفق باشی

آخه آدمم انقد الدنگ و کصافط؟!

سزارتنها جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://sezaretanha.blogfa.com

خوش به حالش که یکی هست که اینقدر دوسش داره.....چرا قدر کسایی که دوسمون دارنو نمی دونیم....

سعید جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:46 http://last-teardrop.blogfa.com/

سزار خوب که نگاه کنی میبینی تو رو هم دوست دارن ولی تو نمیدیدی

این چی میگه؟!

سارا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

تازه شده یه هفته

ای قربون تو برم من
گفتم معلوم نی کی بیام که...
الانم کافی نتم

سعید دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 http://last-teardrop.blogfa.com/

خدایا این سعید موسوی هر جا هست نابودش بفرماااااااااااااا
همه بگین امین

ای خدا از دهنت بشنوه

سارا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

اِاِ خدانکنه ؛ خدایا خودت یه پس گردنی بزن به این آقا حالش جا بیاد

سعید حال کن خدایی، تو عمرت کسی طرفتو گرفته بود؟

سعید چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:51 http://last-teardrop.blogfa.com/

نه خدایی تا این ساعت همه روبه روم ایستادن
قدر اینارو بدووووون
در ضمن سارا جای پس گردنی قبلی هنوز درد میکنه

سارا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

آره گفتی ؛ منم خونه نیستم مواظب خودت باش

+ سعید موزیک ویدئو دیدم راجع به متل قو یاد ِ تو افتادم آفاهه گیتار می زد هی می گفت متل قوووو :دی

سعید پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:46 http://last-teardrop.blogfa.com/

جفتتوت مراقب خودتون باشید

از سایه برین

سارا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:50

خیلی ممنون؛ شمام مراقب خودتون باشین

saeed mousavi شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

سلام
سارا جان.آبجی؟! خیلی مراقب باش...
اون موزیک ویدئو رو هم جدی نگیر.آبرو واسمون نزاشتن با اون آهنگ ضایشون!آهان،هیچ کدومشونم نمیشناسم!
سعید دادا؟خیلی کصافطی!همینجوری الکی!‏‎ D:‎

سعید یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:48 http://last-teardrop.blogfa.com/

سعید موراقب باش علکی علکی نیام سراغت...
اونم چی با عباس =))))

آدم باش :|

faride یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://delnazok.blogfa.com/

عروسکی شده ام که دلش میخواهد صاحبش برگردد و باز هم با او بازی کند...
با اینکه میداند برای صاحبش فقط یک عروسک است...

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد