سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

رویامو میبرن

 

کو حجم خنده هات،کو اون همه خوشی؟

میدونم آخرش رویامو میکشی

***

بازم قدم زدن با اضطراب و تَب

شبگردی دلم،غرق سکوت شَب

***

دنیای من توئی دنیامو میبرن

گرگای زوزه کش، رویامو میدرن

***

پر میشه این دلم با ترس و اضطراب

پایان قصه نیست،کو آخر کتاب!

***

دورم ازت ولی یاد تو با منه

چسبیده رو دلم،مثله خوره،کَنِه

***

دردم یکی که نیست، از بی کسی پُرم

وقتی میبینمت بُغضامو میخورم

***

هر لحظه شعرمو، هر ثانیه قلم

کاشکی بره یه روز، مهرِ تو از دلم

 

سعید!


+ آدم عشقشو یادش نمیره،فقط یاد میگیره راجع بهش کمتر حرف بزنه،کمتر بهش فکر کنه،دلش


کمتر تنگ شه...



پی نوشت: تصویرو اگه دوس داشتین بگین سایز بک گراند کامپیوتر یا عکس و بدون

شعر واستون بزارم...

نظرات 21 + ارسال نظر
سارا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:43

سعید دلنوشته هاش شده شعر ؛ چقدرم خوب بیان میکنه درد داره ...

سارا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:44

+ آدم هیچ چیو یادش نمیره عشق که جای خود داره ؛ اگه بگه فراموش کردم داره دروغ میگه ؛ شاید دروغش واسه دیگران اینه که بهش گیر ندن

++ ...

+ روزا رو میشمری ... بهم بگو رفیق برگشتی جای ِ اول ؟!

تو راه آسمون از غصه ها پرم
تو با منی رفیق شکست نمیخورم...
***
از چی برات بگم،وقتی دلم پُره
وقتی نبودنش جونم رو میخوره

سارا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

عشق تا بر دل بیچاره فروریختنی است
دل اگر کوه به یکباره فروریختنی است

(فاضل نظری)

...

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

7113 پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:11

دورم ازت ولی یاد تو با منه
چسبیده رو دلم مثله خوره کنه

داداشی میگم شعرات شدید حرف دِلِه ها... :(
پی نوشت: خو من میخوام تصویرو :((

eee?!
از این طرفا؟!
مرسی...
خو لینک سایز اصلی رو خودِ عکسه

عباس دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://ghamkadehh.blogfa.com/

فوق العادست

چاکریم داداش
مرسی بابت کمکات

عباس دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:19 http://ghamkadehh.blogfa.com/

آنقدر به این روزهای تلخ عادت کرده ام که وقتی لبخند میزنم قلبم تیر میکشد...

بیچاره دلم...

چقدر زود عادت می کند به نبودن هر آنچا که دوست داشت...

فدای دل داشم...

سعید دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:57 http://last-teardrop.blogfa.com/

وقتی رفت قرص خوابم هم با خودش برد...

جان...

سحر پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:42 http://zakhme-zaboon.blogfa.com

خیلی قشنگه آفرین

قربان شما...

سارا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

تو چرا نمیای

سلام،اومــــدم! :p

.... پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:44



یکم شاد باشین

چه خطرناک :|

سارا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

برو خدا رو شکر کن عباس هست

سحر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 http://zakhme-zaboon.blogfa.com

سلام لینک سعید بودی دیدم

ذلیل نشه سعید که آبرو واسه ما پیش دوست و آشنا نزاشته :|

............. شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:04

خب این بار لبخند میزنیم
خوبه نه

اسمتو چرا کامل وارد نمیکنی؟

faride شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:32

آرزوی من این است:
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم، تو برای من تنها...

.................. یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

سلام نمیتونم اجازه ندارم...............


آهان یادم نبود لبخند

................ یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:31

راستی خیلی زرنگی
من که اصلا ام نویسم که بخوام کاملش کنم
ای شیطون میخواستی خودمو لو بدم..........

یه آدم بیکار میشناسم از این کارا میکنه...انشالله خوب میشی(اگه خودت باشی البته) :|

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:35

بعد از مرگم میفــــــــــــــــــــــهمی من کی بودم
چی بودم

سارا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:02

خدا بهت صبر بده :|

ممنون...
نمیدونم چی بگم خدایی

............... دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

من خوبم میخوام که تو خوب بشی...........
اهان لبخند....
بیکارم نیستم کلی کار دارم
ای بابا من اینجا چیکار میکنم
برم به کارام برسم........
باز یادم رفت

عجب...

سحر سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://zakhme-zaboon.blogfa.com

تقصیر سعید نیس دوس داشتم وبلاگتو ببینم همین

شــــــوخی کردم...
اینجوری که اینجا هستم با جاهای دیگه یکم فرق داره واسه همین گفتم...خـــــوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد