سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

کی مثل من دیونته...؟


اون کیه دستاشو داری . اون کیه که کنارشی؟
اون کیه که تا خود صبح . ستاره ی شبهاش میشی

بی من میخوای بری کجا . کی مثل من دیونته؟
میگی که با من میمونی . دستاش ولی تو دستاته...

هر لحظه دورتر می شدی . مثل یه کوه سخت شدم
حتی تو خوابم ندیدم . یه بار تورو پیش خودم

از من گذشت...اما براش! . چیزی از عشقت کم نزار
تو شبهای تیره و تار . دستاتو تو دستاش بزار

برو ولی این و بدون . عطر تورو میده تَنَم
با خاطراتت لعنتی . آروم و تنها میشکنم...


سعید...!




+ نذر کرده ام صد دور تسبیح: اهدنا الصراط المستقیم...!
                                    
شاید وقتی مرا میبینی راهت را "کج" نکنی...

پی نوشت :روی دست شب مانده ام، دیگر حتی خواب هم مرا نمیبرد...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی صفدری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:20 http://mehdisafdari.blogfa.com

قدیه زندگی راهه فاصله بین منوتو

کاش میشد که من ببینم باردیگه اون چشاتو

میسپردم بوسه هامو به پرقاصدک ازعشق

لحظه های باتو بودن داره هرثانیش ارزش

ازچشمم دوری به قلبم نزدیک

بی هم نمیتونیم...

قشنگه دادا مرسی

سارا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

این پستتو بی نهایت دوست داشتم ...

جانم...

سامانتا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21 http://r-samanta.blogfa.com

منم کم کم باید شعرامو رو کنم

به به!!
سوم علیک!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد