سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

زمستونیم...خیلی زمستونی...



 

این جدا شدن، دست من نبود
من زمین و تو، آسمون بودی
با خدافظی جون دادم اگه
تو به خاطرم نیمه جون بودی
رفتی و منم رفتم اما این
بغض آخرین یادگارته
بغض یعنی درد، لای واژه ها
یعنی هر نفس بی قرارته
..
ما مال هم نبودیم تقصیر من نبود
انگار جای تو توو تقدیر من نبود
..
فک نکن که من ساده رفتم و
سهم من خوشی، سهم تو غمه
تقویم دلم بُر نمی خوره
چند ماهه که توو مُحرّمه !
چند ماهه که ابر می شم و
تنهائی هامو سیل می بَره
خنده رو چشام می فُروشه و
یاد تو به جاش گریه می خره !

                               
شاعر : جواد نوروزی

+ دلم امشب از خدا جز تو هیچی نمیخواد...

 
نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی صفدری پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:33 http://mehdisafdari.blogfa.com

چه سکوتی پرکرده فضامونو..

نمیگیم چراپس بهم حرفامونو...

دلامون واسه درددل شده یه ذره...

چراجداکنیم سرنوشتامونو...

یادته دعاکردیم پای هم پیربشیم؟؟؟؟

سارا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

ایشالا روزات مثل فصلت نباشه داداشم

+ eee این آقاهه :))

7113 پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

خنده از ته دل میخواهم
جایی میفروشند؟
من به قیمت باقی عمرم خریدارم...

نمیدونم!

مهدی صفدری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 http://mehdisafdari.blogfa.com

مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !

کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !

کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”

دلم خیـــــــلی گرفته اســـت …………..

اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …

آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !

ولنتاین تنهاییت مبارک مَـــرد...

فدای تو داداشم بشم...
یه دونه ای داداش...دوست دارم

سارا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:35

نه نسیم می‌وزد
نه صدای آوازی می‌آید
و نه
در داستانی که می‌خوانم
قهرمان، کاری می‌کند
زمان
کند می‌گذرد بی‌تو
روغن کاری می‌خواهد
این چرخ قدیمی .

رسول یونان

+

مهدی صفدری جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

نمیدانم این عـــــــشــــق من است که تاریخ انقضا دارد...

یا لــــــیاقــــت تو !

خوابِ اصحــاب کهــف،

یک شوخی ست!

در سرزمینِ من،

یک روز هم که بخوابی

از یـــــاد می روی ...!

این عادلانه نیست تیرازپرم گذشت...

ازوقتی رفته اون آب ازسرم گذشت....

خداحافظ..

این لباس عروس نو چی میخواد از تن تو؟!
من دارم دق میکنم اون کیه کنار تو؟!

اون کیه کنار تواز من و توچی میخواد؟
بخدا که این لباس کنار من بهت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد