سیــــــــزده
سیــــــــزده

سیــــــــزده

این سرفه ها تنها صدای زندگیمه...

مسیرِ ما جداست از هم
تو با عشقت قدم رو برف
به یادت با همیم بازم
من و ساز و یه دنیا حرف...
               "حسین ترابی"



نظرات 6 + ارسال نظر
♡Lover m.M♡ پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:36

ﻫـــــــﺮ ﻧﻔـــﺲ ، ﺩﺭﺩ ﺍﺳـــﺖ ﮐﻪ ﻣﻴﮑﺸـــﻢ !!! ﺍﻱ ﮐــﺎﺵ ﻳﺎ
ﺑـــــــــــﻮﺩﻱ ، ﻳـــــﺎ ﺍﺻـــﻼ ﻧﺒﻮﺩﻱ !!! ﺍﻳـــــﻦ ﮐﻪ ﻫﺴـــﺘﻲ ﻭ
ﮐﻨــــﺎﺭﻡ ﻧﻴﺴــــﺘﻲ ... ﺩﻳـــــــــﻮﺍﻧﻪ ﺍﻡ ﻣﻴﮑﻨـــــــــﺪ!!

سارا یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:15

تابستان را که داغ نیامدن کردی
پاییز را سرد نبودن نکن
گناه دارد ....

(افشین صالحی)

+ این دوست جانت قشنگ شعر می گه ها

آره کارش درسته حسین

7113 دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:11

اِ حسین ترابی گفته اینو؟! چه قشنگ . . .

بهش نمیاد مگه؟!!!

سارا جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:29

به پای تو که نمیرسه

+ میدونی چند وقته من این شکلکه رو نذاشته بودم ؟! دلم تنگ شده بود براش D:

نه حسین کارش درست تره!
+آره،از 5 بهمن تا الان!!!

سارا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:50

نخیرم

+ راست میگیا :/ خیلی وقته ازت سوال نپرسیدم اصلا نمی دونم از کی بپرسم

خیلی هم بعله!باور نداری برو تحقیق!!
دوتا بپرس شما؟!

سارا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:37

تو بهتری همین که گفتم تازه شم مهساخانوم که دوستتونه تعجب کرد خودش مهر تاییده

+ بیخیال یکی دوتا نیست توام میزون نیستی …

:/
مهسا که نفسه، ولی تو این مورد مخالفم باهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد